2014. április 11., péntek

egy elbaszott nap....





Ma az a nap volt a számomra amit nagyon de nagyon utáltam.
Az egy dolog hogy bontják az utat a házunk előtt mivelhogy csatornáznak.
Kár hogy ez egyben azt is jelenti hogy szinte naponta vágnak el valamilyen csövet vagy vezetéket!

Persze tegnap délután valamikor 5 óra tájban amikor a házam előtt elvágtak egy azonahelyenamúgynem kellenelennicsövet - ki gondolta hogy ez megpecsételi a mai napom.
Mivel ma Pestre kellett mennem nem is egy dologban és reggel az első utam a Postára vezetett mondván pénzt kell felvennem. Csakhogy öles betűvel látom a bejáraton hogy mindennemű Postai szolgáltatás felfüggesztve, mivel nincs kapcsolat a Posta elszámoló központtal. Annál az egyszerű oknál fogva hogy nincs internet a Postán.
Pifff! akkor döbbentem rá hogy az este elvágott vezeték éppenséggel a posta vezetéke volt!
Nos ott álltam hogy mennem kéne mert időhöz vagyok kötve, többek közt a busz és a vonat valamint a dolog ami miatt mennem kellett!
Nos mire való a jó barát. Kocsi elkér és indulás a szomszéd faluba hogy pénzt vegyek fel. Még jó hogy közben tankoltam mert kiderült hogy az előre tervezett buszt már nem érem el, így aztán nem volt elég hogy ellenkező irányba mentem azzal a céllal hogy ott pénzt is veszek fel és buszom is lesz amivel elérhetem a vonatot!
Hehe...ahogy azt Móricka elképzeli! A vidék nem ám olyan mint a Pest hogy pár percenként jön egy busz.
Hát itt bizony nem így van. Tehát nem maradt más mint irány Pestre autóval mert hogy megbeszélt időre kell mennem.  Hmm... a fenébe! amikor ingyen is utazhattam volna....helyette jó pár ezer forint bánta! Igaz csak Vácig mentem mert onnantól már gyorsított vonattal időben érkeztem a megbeszélt időpontra. - Én legalább is. Szar ügy amikor az ember rájön hogy kár volt minden erőfeszítés.
No de sebaj gondoltam hátha a másik hely és idő pont netán rendben lesz.

Hát nem volt az sem. Miért is lett volna ha már az első sem sikerült! Elbaszott naiv vagyok és persze bizakodó.....De így jártam!

Azt hiszem rég voltam ilyen csalódott!