2016. január 17., vasárnap

De! -




Magamról tudom hogy naponta szívesen olvasok írásokat melyek a természetről és az ott történő eseményekről kalandokról szólnak. De most a reggeli híradásokban  megdöbbenve olvastam és hallottam hogy tanfolyamokat szerveznek a migránsoknak hogyan viselkedjenek a nőkkel szemben itt a mi világunkban.
Ennyire sötéteknek tartjuk ezeket az embereket (na jó, azok! Tudom!) hogy ne lennének tisztában ezekkel a dolgokkal. Dehogy is nem! - nagyon is tisztában vannak vele! Hiszen azért viseltetnek ők "másképpen!"
Nevetséges amit a nyugati országok tesznek hogy naivan azt képzelik, "ezeket" az embereket lehet integrálni!
Na igen a normálisabbját lehet!?

 Én senkit nem akarok megtéríteni! De basszus! - ne hogy már mások megakarjanak erőszakolni és fenyegetettségben tartani mert szent meggyőződésük az ő véleményük. Én elfogadom hogy ő otthon a hazájában hogyan él.Tegye! az ő dolga! De ha én vagy más oda menne hozzájuk (ismerek ilyen embert!) és az nem tartaná be az ő szabályaikat azt simán lelövik vagy elvágják a nyakát!
Na de ez csak egy kis apró zizzenet amit én itt most leírtam mert igazából nem erről akartam beszélni, mert tudom én és még sokan mások kevesek vagyunk ahhoz hogy ezen változtatni lehessen.

na de szóljon az írás arról  amiről szólni akartam :-)
Mindig szerettem dolgozni. imádtam mindhárom munka helyemet és a mai napig is jó szívvel gondolok rájuk.
    De! -
Nem nevetséges hogy az embernek még közel a hetvenhez is dolgoznia kell hogy ne ismét a pálya kezdő gyerekeimen csattanjon ismét az ostor! Ahelyett hogy élném a nyugodt nyugdíjas éveim.
Na de ez is csak amolyan apró "zizzenet" mert belehalnék ha nem dolgozhatnék. Bár tény jobban szeretnék bármelyik másik "szakmámban" dolgozni, mint megszakadni fizikailag egy olyan munkába amelyet isten lássa lelkemet nem sok korombeli csinál ma már.
De munka ez is! Feladat amit meg csinálok mert most ez van.





 Még odébb a negyvenedik köbméter! :-D



Így jár aki nem figyel és már dolgozik is - és még össze is koszolja magát! :-D



Itt még szinte üres, de - Hamarosan tele lesz a tároló! 



 Lehet ezt nem örömmel csinálni miközben ilyen szemlélőim vannak! :-D



 Csoda szép ugye?



 Egy tünemény Haflingi kis ló!





                               És a többi szemlélődő :-) Mindig akad pár perc a haverkodásra! :-)






5 megjegyzés:

pipulka írta...

Jaj, gyönyörű az a fehér sörényű lovacska! Már tényleg át kell mennem kicsit lovat dögönyözni, simogatni.
Jó munkát Ozser papa, tudod a munka nemesít! :-)
És nem utolsó sorban életben tart.

N.R. írta...


Csak a munka nemesít és tart életben? :-)

aranyos fodorka írta...

Inkább csak a szépről írok: gyönyörű "aki" kikukucskál és a kis szőke is aranyos. Nagyon szeretem a lovakat !Gondolom, remélem, ha néha nehéz is a munka, ők örömöt adnak.

Katici írta...

Gyönyörűek a lovacskák! A fát mind Te raktad be? Ejha!

N.R. írta...


"Néha" nehéz aranyos fodorka. :-)

Ráadásul ezt a Haflingeni fajtát most láttam élőben először. :-)
Ami a fát illeti, nincs más választás. Magától nem megy a helyére. :-D