2016. január 5., kedd

Jó reggelt..




Szép jó reggelt mindenkinek!



Ahogy elnézem az időjárást ma hóláncot kell használnom.  Egy teherautó fát kell még behordanom, 
mielőtt jön az ónos eső és az enyhébb idő! Jó kis meredek helyen van a tegnap letermelt mintegy 3-4 köbméter fa. Na persze nem a mennyiség sok hanem az hogy totál egyedül vagyok. Persze most van aki azt mondja, "Te tiszta hülye vagy!"  De hát ez van. Nekem jó hogy van munkám még ha  nem is az a fajta amihez én az életem nagy részében "szokva" voltam. Most ez van - ezt kell szeretni.
Na persze most nem is erről akartam igazából beszélni, hanem arról ahogy a kévém készítése közepette eszembe jutott néhány ismerősöm akiknek olykor az ágyba vagy netán a gumimatrachoz vittem a kávét! :-)
Hmm.. De rég volt!
Most viszont hozom magamnak ide a gép elé! :-)

Na mára ennyi elég belőlem, nyomás készülődni! Brrr..de utálom ilyenkor a havat. Még várhatott volna 3-4 napot aztán felőlem... :-)


 





10 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ezért a mai munkáért nem irigyellek. Remélhetőleg van hóláncod és megfelelő téli gumid ! Ilyen időben én már gyalog se megyek ki, jó, persze nem is kell fát hoznom az erdőből....
Viszed-e a fényképeződet ? Mert azért van a télben megörökítésre méltó szépség is !

N.R. írta...


:-) Kösz, de ezt csinálom már több mint két hete. Ha ilyen munkát csinálok akkor nem szoktam vinni gépet magammal. reggel azt hittem semmi nem lesz a fa beszállításából az idő miatt. Aztán ember tervez Isten végez! Az aksi nem bírta a hidegeket, lemerült. Aztán jött a nagyobb baj. Nem működött az izzító gyertya. Így aztán állhattam neki szerelni! :-) Tíz óra volt mire úgy gondoltam neki vágok a behordásnak.
És lőn csoda! Hólánc nélkül sikerült. Ráadásul hó már sehol! Fa behordva. Közben még tankolni is el kellett mennem.
És most végre nekilátok főzni valami kaját! :-)
Fotózás marad más alkalomra!

aranyos fodorka írta...

Na ebből is látható, hogy a rosszul indult nap is alakulhat jól. :-)
Jó étvágyat a vacsorához !

N.R. írta...


Ha az emberfia nem értene annyi mindenhez, akkor ezt a napot is a többi pocsék naphoz sorolhatnám.
Kösz, már túl vagyok rajta. :-)

Katici írta...

De jó is volt az a kávé!!! :)...meg a slambuc, meg a többi :)

Tyű! ...és egyedül? Azta! Nagyon vakmerő (bátor, bevállalós) emberek élnek felétek ;-) Remélem, telefon azért volt nálad! (bár tudom, sok helyen nincs térerő)

Jó, hogy sikerült elvégezned, mielőtt megjött az ónos eső.

pipulka írta...

Nekem ugyan nem gumimatrac, hanem szivacs mellé illetve egyszer ágyba hoztad a kávét, de most is elfogadnám. Valahogy könnyebben menne kibújni ebben a hidegben reggelente. :-D És tán a bicaj is jobban gurulna a havon. :-D

N.R. írta...


:-)
Katici! Valamit valamiért!
Most néztem ki, ónos eső még sehol. Vagyis reggel irány az újabb adag.
:-)
Pedig mennyivel szívesebben főzném azt a kávét! :-)

N.R. írta...


Pipulka! :-) Tényleg az ágy - Kemence. Kirándulás, borospohár a Kőrózsán, És rohanás vissza a házba mert vendéget vártunk. :-)
És ahogy szinte csukott szemmel vittem be a kávét nektek. :-D
Ritka pillanatok az ember életében. :-)

pipulka írta...

És seggen csúszás a sípálya mellet és szarvasbőgés hallgatás csak úgy a ház előtt. :-)

N.R. írta...


Hát az valóban csúcs volt! :-)
Szívesen repetáznék. :-)