2016. január 1., péntek

Bakancs lista helyett




Mert hogy nekem már nincsenek annyira vágyott kívánságaim. Már nincsenek kihagyott vágyaim (na jó, egyet kivéve!) amiket most hogy elértem egy kort, most aztán addig nem nyugszom amíg meg nem teszem. 
Így aztán nem tervezem, nem listázok csak teszem a dolgom amíg tehetem. 




Így év végére ...

Most búcsúzni kéne őszintén, igazul
búcsút inteni régmúlt időnek,
Búcsút inteni szelíd fájdalomnak, harmat könnyeknek,
az ó esztendőnek,
Mindennek mi rémít, s bánattal telít,
mi leláncolja szabad ,szépre vágyó lelkünk,
Azt vinni magunkkal az új esztendőbe
mi boldogsággal töltött,mit igazán szerettünk…
Lelkünkre simítani édes emlékeket,
csendesült szavakat,tiszta fényeket,
Magunkhoz ölelni tündeléptű szépet,
szelíd jóságot , reményeket.
Újult bizalommal lépve a jövőbe,
hinni hogy van még igaz és örök,
Hogy egésszé forr mindaz mi csorbult
mi a tegnapok zátonyán széthullt , eltörött…
Ha megadná az ég, hogy valamit kívánjak
s a Jó Isten értené,meghallgatná azt,
Kívánnék reményt,cseppnyi boldogságot,
igaz hitet, jóságot, vigaszt..
Szívekbe szerelmet, lelkekbe békét,
kezeket összefonó igaz imádságot,
Kívánnék nyugalmat,megértést,áldást,
egy szeretettel teljes sokkal jobb világot…..

Vajay Csima Monika


És persze kívánnék még valamit!  Hogy az akinek
 hozzászólását töröltem a blogon az jó lenne ha ...!
De nem akarok ünnep rontó lenni, így csak annyit szólnék!  "Lehet felejteni a blogom!"





2 megjegyzés:

pipulka írta...

Ha lista nem is, de bakancs legyen! Aki ilyen idősen még megmászta a Csóványost, annak legyen! Még mindig irtó büszke vagyok rád, meséltem is itt a barátaimnak, mit műveltél!

N.R. írta...


Ha most elmesélném mire vállalkoztam, akkor a hegymászásra csak legyintenél. :-) Igaz a gyerekeim szerint nem vagyok normális. :-) De ez van. Ha valaki szerint eddig mindent magamnak köszönhetek - Akkor legyen így ezután is.