2016. január 18., hétfő

Van bizony.


Nagybörzsönyi horgásztó




      Jó reggelt, szép napot mindenkinek!
" Vendég vagy a világban, és ez a világ szép vendégfogadó. Van napsugara, vize, pillangója, madara. Van virágja, rengeteg sok. Tanulj meg örvendeni nekik. Igyekezz többet törődni azzal, ami még a világ szépségeiből csodálatosképpen megmaradt, az emberiség minden pusztításai mellett is."

( Wass Albert )





Nagybörzsönyi bányásztemplom



Ez a kép egy kicsit távolabbról.
Mount Saint Michael.
Kerengő. Amikor ott álltam úgy éreztem körbe ölelem a világot. :-)


Ez a fotó az internetről.




2 megjegyzés:

Katici írta...

Ebből a szögből kicsit egy szívre hasonlít a halastó formája. :)
Milyen jó helyen élsz! Vannak hegyek, erdők, tó, bányásztemplom...

Mount Saint Michael csodás!

N.R. írta...


A látszat csal! :-)

Te sem élsz rossz helyen! Sőt! Pécs és környéke csodás.
Csak annyi a különbség hogy nekem nem kell buszra ülnöm hogy bármelyiket is elérjem. Ennek is meg van az előnye és hátránya! A hátrány nem is kevés! Te sem panaszkodhatsz! A város egyenesen magával ragadó! És a környék! Orfű, Pogányi tó, a Mecsek és sorolhatnám még! Ha te elmész Harkányba vagy Siklósra az nekem annyi mintha Szobra mennék. És hol van Szob bármelyik Pécs közeli helyhez! Nem minden ám a természet közelsége. Nekem sok minden hiányzik. De végül is már csak magamat okolhatom a döntésért és ma már ennek sincs semmi jelentősége!
Szoktam mondani: "így jártam!" :-)