2016. május 23., hétfő

Börzsöny, Gömbölyű-kő és egy kedves...


Végeztem ma a munkámmal amikor hazafelé a fellegeket nézve megcsörrent a telefonom.
Csak lestem a kijelzőn megjelenő hívó névre. Mit mondjak, imádom ha néha teljesen váratlanul meglep.
Jól esik a lelkemnek.. De hogy milyen az élet. Épp ma autóztam végig a falun ahol lakik és bizony ott járt a gondolat bennem milyen jó lenne meglepni őt! De ebben az időpontban alig hiszem hogy eltudnám érni.
Így aztán egy mezőgazdasági boltban történt vásárlás után hazafelé vettem az irányt!
 Íme most itt a telefon a kezemben és már hallom is a kérdést "otthon vagy?" Épp most érek haza. 
És te?- kérdeztem.
Hát én valahol Gömbölyű-kő környékén :-) és ha nem gond egy puszira ( :-) ) jó lenne találkozni!
Tyű a mindenit! :-) Ez aztán nem semmi :-D No akkor várlak és ha közelben leszel szólj!
Mivel tudtam merről jöhet a faluba elindultam elé. Persze még korainak tűnt, így megálltam az útba eső dohány boltnál. Ez itt nem a reklám helye!  :-) csak mert egy jó barát ült magában a boltban akivel szívesen beszélgetek ha épp akad egy kis idő.  Egyszer csak megcsörren a telóm. Hol vagy?  És te? kérdezem. Én itt a lakás ajtó előtt, de zárva minden. :-D  Akkor most gyere ki a kapu elé! Mert én meg itt jövök.
Hát így esett ez a mai nap. Meglocsolva néhány deci finom félédes borral és alátétként néhány palacsintával.
Szóval csuda jó volt! Rám fért az utóbbi idők szomorkás napjai után.
Köszönöm neked drága "szomszéd asszony"! :-))
Ez annyira jól esett. :-)


Gömbölyű-kő


http://digicart.hu/vs_photos/krpano/borzsony-gombolyu-ko.html



Kilátás a Gömbölyű-kő oldalából. Szemben a Hegyes hegy, baloldalon a Magyar hegy



 Útban Nagybörzsöny felé a halastó




9 megjegyzés:

Katici írta...

De jó!!! Akkor ez jó kis nap volt :)

N.R. írta...

Bizony az!
:-)
Rád is gondoltunk hogy milyen jó lenne ha jönnél! :-)

Katici írta...

Ez jólesik :)

Katalin írta...

most olvastam Pipulkát, hát nem semmi fazonok vagytok ti egy napon , izé egy lapon :))

N.R. írta...


:-)Most csak mosolygok egyet, mert szeretem az ilyen :-) reggeleket. "Sajna" rohannom kell dolgozni. 2.-án avatása az új útvonalnak és tengernyi a munkám.
De szép napot mindenkinek aki erre jár! :-)

pipulka írta...

Az a kép a Gömbölyű-kőről szerinted honnan van fotózva?

N.R. írta...

Ha jól értem a kérdést és jól sejtem akkor a Kis-Koppányról.

pipulka írta...

Az nem lehet, mert a Kis-Koppány a Gömbölyű-kő mellett van. Onnan csináltam a kis videót körbe-körbe.

N.R. írta...

A fotó déli irányból kb. másfél kilométerről készült. Háta mögött távolban a szlovák hegyek vonulata látszik. Börzsöny felőli északi oldalán a Bizmet-rét található. Azt már szinte teljesen benőtte az aljnövényzet. Ebből az irányból és ebből a magasságból és a kb 1-1,5 kilométeres távolságból....szerintem még max a Nagy-koppány jöhet számításba. De ha azt mondod nincs igazam, mehetünk megnézni! :-)
Szerdán meg délután 4 után jöhetsz hajtányozni. utolsó nap a megnyitó előtt. Végig mehetünk a vonalon.