2016. május 6., péntek

Hurrá! is meg ..


nem is!

Szóval hurrá mert megjött a várt bólintás. Így aztán neki állhattam a bontásnak. És most úgy áll itt szegényke
az árnyékot adó tető alatt mint egy szemérmes hölgy akiről leszaggatták a szoknyáját! :-)









Közben persze készül az alapozás és glettelés. Amit nem simított el a kalapácsom azt majd a glettel eltüntetjük.

 Közben valami más is! :-) 
Két forduló közt egy hat méteres sín csere
Mire jók ezek a kis motoros hajtányok.
Csak egy hat méteres sínt és persze négy embert kellett cipelnie. :-)





 Füstölt is szegényke! de bírta a nem kicsi emelkedőt is.


 Közben gyorsan felöltöztettem a mozdonyt is.
Szoknyák készen, állhattam az ablakok kiszereléséhez kivágásához.


Persze mindig akad valami sürgős halaszthatatlan feladat, hol egy sín törés hol egy esővíz elvezető csatorna javítás vagy épp egy terület lezárása kerítéssel. :-) És még nem is soroltam fel mindent.
Az egész napi örömködés után mire hazaérek már romokban vagyok. De ilyen az élet!



Mióta éltem, forgószélben
próbáltam állni helyemen.
Nagy nevetség, hogy nem vétettem
többet, mint vétettek nekem.










4 megjegyzés:

Katici írta...

Szemérmes hölgy :DDD
Szépen alakul. Nem csodálom, ha elfáradsz estére.

N.R. írta...


Áá - bárcsak a munka fárasztana ennyire el. De sajnos nem.

pipulka írta...

Juj de szeretnék olyan hajtányon utazni!

N.R. írta...


Rajtam nem múlik. :-)