2016. május 2., hétfő

Csak reménykedek.


Mert holnap kapom a beleegyezést hogy mit engedhetek meg magamnak amikor elemi darabjaira bontom ezt a roncsot. :-) Az összes ajtó már leszedve. A tervem hogy a két új hátsó ablak kivételével az összes többi ablakot kivágom és újat rakok a helyükre. Piros szoknyát levágom mert mint a kép is mutatja simán tészta szűrőnek is használhatnánk. A kipufogó dobot a csőcsonkkal együtt fel kellett újítani.








 A a fülke ajtók???!!! az hogy fogalmam nincs miért van mázsás súlyuk, kitudja. Nem csodálom hogy mindkét ajtó használhatatlan. De néhány vágás - kivágás, hegesztés és nem kevés kalapálás és használható lesz mindkettő.



A tészta szűrőnek való szoknya.
Remélem holnapra megkapom  a hozzávaló anyagokat és aztán élvezettel fogom eltávolítani a karosszériáról.


 itt még csak néhány javítás látható amit délután át csiszoltam. Úgy mentem haza mint aki most jött fel a "Zobák " aknából egy napi szénbányászat után. :-)
A hajam és mindenem ilyen zöld volt a csiszolástól mint amilyen a kaszni.


 Délutánra kész voltam a kipufogó átalakítással. Holnap már csak a tömítést kell felrakni és mehet a helyére.
Az ablakok kivágása ...hát kicsit fázok tőle...de ez van.
Aztán jöhet nem kevés hegesztés glettelés majd csiszolás.
Őszapó leszek mire elkészülök.Remélem egy jó hét múlva vidáman pöföghet a pályán.
És ha nem is olyan szép új lesz mint a Felcsúti gépek, azért elégedetten nézhetjük majd hogy egész szépet alkottam.
Remélem itt senki nem fekszik majd a sínekre hogy minek itt ez a felhajtás. :-)






És a végén

 
A jó ügyért röppenj hát, költemény;
légy csillag is, ha halovány, szerény,
de mégis fény a világ nagy egén!
Miért a vers?
Benne egy üzenet,
hogy vannak hegyek, erdők, tengerek,
és amit kerget szomjasan a lélek,
az igazsággal párosuló szépet
hirdesse, vallja: az emberi lét
megújulást teremtő ünnepét,
a jóra jót, az igenre igent,
a pillanatba is a végtelent.












2 megjegyzés:

pipulka írta...

Mintha egyszer zöld embernek neveztelek volna. Úgy tűnik nem sokat tévedtem. :-D

N.R. írta...


:-) Ha rajtam múlna a most kezem alatt alakuló mozdonyt nem feltétlenül zöldre festeném. De ez korábban eldőlt már hogy az eredeti színére fessem. Így aztán zöld lesz :-) és vele együtt én is!