2014. július 2., szerda

az a randa retina.

Szabad ilyet csinálni? - csak úgy fogta magát és leszakadt!
Persze konkrétan nem tudtam csak jó sejtésem volt hogy valami ilyesmiről lehet szó.
Vasárnap reggel irány Fehérvár, hogy aztán néhány óra múlva már Pesten a Szemészeti Klinika műtőasztalán feküdjek.
Nem hittem volna hogy a váratlan?! vasárnap esti mintegy egy és háromnegyed órás műtét után ma már ide lopakodhatok a gépemhez hogy kicsit csökkentsem a hiányérzetem. Kisebbik gyerekem meg is jegyezte, kell ez neked? :-) Mit is felelhettem neki mint azt hogy -na gyorsan menj dolgozni mert elkésel. :-)
Még két-három hét míg eldől, tudom e majd használni a szemem. Mely egyenlőre olyan mintha egy medence lenne a helyén. lityeg-lötyög benne a gáz amellyel fel van töltve.
Nos egyszer és mindenkorra tudomásul kell vennem hogy elszállt az idő és nem húsz éves vagyok.
ezt mondjuk már az első szemműtétem után is tudhattam volna de nem bírtam magammal.
Nos csak tanulságul megjegyzem, jó lesz vigyázni és hallgatni az okos szóra.

És most hallgatok a gyerekemre aki annyit mondott vissza nézőben - Hess innen! :-)





2 megjegyzés:

Katici írta...

Jajj! :(
Vigyázz magadra!!!

N.R. írta...


Igyekszem! De most aligha rajtam múlnak a dolgok.