2015. március 21., szombat

Kedvencek.




  Az örök kedvencem a Sarplaninac.Nekem ez az a kutya amit soha semmire nem kellett tanítanom. Valahogy minden helyzetben tudta mit kell csinálni! Hogy csinálta!-lehet soha nem tudom meg!
Nem véletlen! 12 évig tenyésztettem őket! Sajnos fel kellett adnom a tenyésztésüket! De ha még egyszer kezdeném... :-) Mostani kutyánk amit gyerekem kapott, (Balta ) néhány tulajdonságával gyerekemet meggyőzte. De mára ő is azt mondta ha "Balta" nem lesz akkor újra csak a Sarplaninac!





Hát ő  a Golden retriever egy külön világ! Örök mozgó barát, okos, játékos és annyira tudja imádni a gazdát.:-) A szépségéről nem is beszélve. :-)  Persze bocs ha valaki hiányol egyéb tulajdonságokat a felsoroltakon kívül! Mert hogy biztos van tengernyi!




Hát ő olyan mint "balta"! Akit az előző posztban látni lehet. Mint egy gladiátor szobor!
Hűség, keménység és erő! Mindeközben olyan jámbor tud lenni hogy az már hihetetlen. :-)
Ha ellököm úgy marad hogy aztán a következő pillanatban újra a lábamnak támaszkodva jelezze - itt vagyok ám! Nem lehet engem csak úgy félre lökni! :-)

Hamarosan ismét kiállítás! Ott a helyünk.



6 megjegyzés:

Katici írta...

:) Az a figyelős kutyus a balta volt? Nahát!
Szépek!
Mindegyik fajtában van valami szerethető, lehet válogatni, kinek-kinek a vérmérséklete, igénye szerint.
Az enyém spániel, meg vagyok vele elégedve :)
Nem is tudom, mi lett volna velem nélküle. Ő már teljes jogú családtag.

N.R. írta...

Igen ő Balta! :-)
Így van ahogy mondod. Mindenkinek más a kedvenc.És minden kutya más célt szolgál.

Katici írta...

Igen, igen Balta, nagy betűvel akartam írni, de mellécsúszott :)

N.R. írta...


:-D

pipulka írta...

Nekem rögtön megtetszett Balta busa, tenyér alá illő feje, mikor először láttam. Csípom az ilyen és hasonló fejű kutyákat. :-)
Nekem mindig az a kedvenc, aki éppen van. Most Tepertő. Az eddigi legokosabb kutyám, vagy inkább tigrisem. :-) Még az állatorvos is úgy írta be a könyvébe: tigrismintás. :-)

N.R. írta...


Hát nagyon szelíd tigrised van! :-)

Ami baltát illeti...szintén zenész!
Ő inkább a vad felkutatásban és nyomkeresésben elsőrangú. Amit nem szeretek benne hogy nem tűr maga mellett más ebet vagy állatot. :-)