2015. március 30., hétfő

Az hogy az ember...





"Az ember akkor a legmagányosabb, amikor sokan vannak körülötte,
de nincs ott az az egy, aki benne van minden csöndben!"


Amikor irigyelsz valakit, sohasem az egész életét irigyled, csupán néhány kedvező részletét. Megrettennél, ha az egész életedet el kéne cserélni vele.

Müller Péter



“Hasonlítsd össze magad a jobbal és elégedetlen vagy, de hasonlítsd össze magad a legrosszabbal és máris több vagy az elégnél.” (kínai közmondás)



"...az, hogy én ki vagyok, attól függ, hogy te minek akarsz látni engem."




"Nevetésed vidámmá tesz,
bánatod megkönnyeztet.
Haragodat csitítanám,
Fájdalmadat simítanám.
Ha akarod meghallgatlak,
ha szeretnéd békén hagylak.




"Van barátod?
Nem felszínes barátnőre, haverra gondolok, nem arra, akivel néha összejössz fecsegni - hanem arra, aki meghallgat. És akit te is meghallgatsz. Arra, akit éjjel háromkor föl lehet kelteni
- Te, bajban vagyok, segíts! És ő negyed négykor már ott van nálad.



... jobban szeretem, ha mindenki utál, mintha színészkednem kell bárki szeretetéért. - William Shakespeare




Meg kell dolgoznod az irigységért, az együttérzést pedig ajándékként kapod.

Sebastian Vettel






Nincsenek megjegyzések: