2015. március 1., vasárnap

Azt hiszem itt az idő?!



 Már mint hogy befejezzem a blogolást, csak hogy ne csípjem valaki szemét! És még írhatnék más okot többet is de semmi értelme!
Ennyi!
Meglátjuk mit hoz a jövő!
Van még egy utolsó írásom amin filóztam és már hetek óta vázlatként tologattam itt minden nappal előbbre . Meglátom  képes vagyok e rászánni magam hogy a legbelsőmet is kitegyem ide a blogra. Nem mintha az eddig írtakkal nem ezt tettem volna! De ezek mégis csak a mások szavai gondolatai voltak, amiket én mégis a magaménak tudtam be.
Na de erről ennyit! Nem könnyes búcsú akar ez lenni. - Igaz nem is számítok arra hogy bárki könnyet ejt majd utánam :-)) Tudom, szinte hallom ahogy egyik másik hang mondja majd! Hülye vagy! Diló! Bolond ember! Mire számítottál! :-)
Csak egyszerűen most így érzem azután hogy valaki mindig csavar egyet a lelkemen.- Nehogymáraztérezzem....:-)

5 megjegyzés:

VRJúlia írta...

Leszünk itt páran, kiknek azért hiányozni fog. Annyit tehetünk, hogy elgondolkodunk, hogy van az, hogy innen-onnan visszaköszön a gondolat- hogy sebezhetőek vagyunk, hogy ki és felhasználják egy-egy blog tartalmát is...ki tudja , mire.
A személyes vonatkozást nem érthetem, nem érthetem- de sajnálnám, ha nem lenne ez a hely. Ahol bizony időnként magamra ismertem...

chanson írta...

Na ne! Miért érdekel téged, hogy valakinek nem tetszik a jelenléted? Neki írsz? Kinek írsz?
Ilyesmik miatt nem szabad feladni... Azt hiszem. :-)
Ha mégis befejezed, hát sajnálom... igazán. Ha nem is voltam mindennapos látogató.

pipulka írta...

Tulajdonképp kinek csípi a szemét? És minek foglalkozol vele??

Katici írta...

Azt én sem tudom elképzelni, hogy valakinek pont a Te blogod csípné a szemét.
A blog egy olyan műfaj, hogy akinek nem tetszik, az továbblép.
Amúgy mindenkinek vannak hullámhegyei és hullámvölgyei a blogolásban. Remélem, hamar elmúlik ez a rossz érzésed!

N.R. írta...


Hát most nekem is hullám hegyeim vannak. Bele menni bármilyen fejtegetésbe semmi szín alatt nem akarok.- Meglátjuk! a vak is ezt mondta. :-)