2017. március 25., szombat

"Ne szomorkodj, ha valami szépet csinálsz....



"Ne szomorkodj, ha valami szépet csinálsz, és senki sem veszi észre. A Nap is minden reggel csodálatos előadást tart, pedig a közönség nagy része alszik."



 Hamarosan az éves ötvös találkozó! Mikor erre gondolok és nosztalgiázom, annyi szépség jut eszembe.
Ha bele gondolok milyen csodás ifjú korom volt. Hiszen egyszerre sportolhattam és dolgozhattam olyan helyen mint a Ferencváros és az Állami pénzverde. Csodálatos évek voltak. :-)


 Nem sokan vagyunk már akik elmondhatják magukról hogy, ezeket a szépségeket elkészíthették!







 És még kevesebben akik ismerhették őt és akinek úgy volt a mestere ahogy nekem!
"Keri fater"! Már az égiek közül nézi hova lett ez a szakma.



Az egyik kedvenc munkája neki és nekem. Egy csokoládés kanna. 
A szakma minden csínja-bínja,  és szépsége fellelhető (volt) ebben is.

















3 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Ilyeneket tudtál készíteni ? Alle Achtung ! Gyönyörű az a kancsó - nekem az efféle finom munká(k)hoz sosem volt türelmem. És milyen jó, hogy a volt kollégákkal van lehetőség találkozni...Nosztalgiázni kicsit. Kell az ilyen néha.

N.R. írta...



És még mennyi szépséget... :-) Kár hogy az ott készült darabokról nem vagy ha készült is fotó az sajnos nem került a kezembe. Bizony kell az emlékezés. Sajnos fogyatkozunk....Fiatalok meg szinte alig egy kettő!
Mindig szerettem a szép és aprólékos munkát! amikor megváltam a Pénzverdétől utána is még évekig dolgoztam a szakmában, pedig az új munkám teljesen más irányú volt még ha az is művészetnek egy másik ága volt! Talán ez volt a legjobb az életembe hogy más ágában a művészetnek, mindig kipróbáltam magam mit tudok. Ennek a mai napig is nagy hasznát veszem. :-)
Kár hogy el száll az idő!

pipulka írta...

Bizony szerencsés vagy, hogy ilyen ifjúságod volt! :-)