2017. március 16., csütörtök

Máshol..


Ünnep volt ez a nap. Nálunk szinte semmi!
Így megy ez ahol rossz kezekben van egy kisvasút!
Ahol fontosabb a "saját" mint a másé amely amúgy simán ezerszer szebb és jobb mint a másik amelyikből kiloptak-nak mindent amit csak lehetett.
rohadtul kíváncsi vagyok meddig megy még ez így felénk!  
Nem véletlen zörögtem én már régóta az üzemeltetésért és az önkormányzat teszetosza tehetetlenségéért.
És ezek csak apróságok! Nem részletezem most, majd talán...
Nem mintha máshol nem lennének nehézségek! 

Talán még az is úgy működik máshol is mint nálunk hogy minél több állami pénzhez jussunk hogy legyen mit zsebre tenni, mert nálunk ez valahogy így működik évek óta!!
Azt mondják majd talán ez évben! Hehe...hiszem ha látom. :-(

A képek a Zsuzsi kisvasúton készültek. 
A miéinkről majd ha látom hogy valami változás lesz. 
Türelmes vagyok? Fene tudja.
Tudom,
sokaknak nem szívügye a kisvasút! Talán még valahol meg is értem őket! 
De ha egyszer igény van rá! Jó lenne ha nem mindenki a pénzt látná benne.
Tudom azt is hogy sokan máshová tennék azt a temérdek állami pénzt! 
Ezt is megértem, sőt!

na de gyönyörködjünk a Zsuzsi kisvasútban... :-)






















4 megjegyzés:

Katici írta...

Nagyon frusztráló tud lenni, amikor az ember látja, hogy nem jó irányba mennek a dolgok, de tehetetlen. Ismerős érzés.

N.R. írta...


Ép az imént beszélgettem egy rádiós barátommal, mindenhol ez van.
Szomorú látni hogy miként működnek a dolgok akár csak a Kisvasút szintjén. :-(
Örömmel vettük tudomásul hogy mennyi pénzt kaptak a (hat) kisvasutak.
Kíváncsi leszek az eredményre!

aranyos fodorka írta...

A Zsuzsi - legalább ő - azért mégis szép...
Hogy mi lesz a pénzzel ? A bizony a jövő zenéje...Kérlek számolj be majd arról, hogy az összeset a kisvasutakra fordították-e (vagy se...)

N.R. írta...


Igyekszünk utána járni! De az eddigi tapasztalatok, nem sok jóval kecsegtetnek. Ahol megfelelő felügyelet állt a vállalkozó, kivitelező mögött ott ezzel látszólag nem volt gond.
De egy impotens és szakértőt mellőző önkormányzat!!! Simán hülyére lehet venni, sarokba lehet szorítani!