2015. július 6., hétfő

"Mekk Elek" napjai.




Egy nő soha ne tegyen olyat hogy egyedül megy el vidékre házat venni! És főleg ne gondoljon olyat hogy a házat két hét alatt lakhatóvá lehet tenni. :-)
Amiben amúgy két éve már nem lakott senki. A ház ötven éve épült. Két idős tanár ember lakta. De soha senki nem csinált meg benne semmit rendesen, úgy ahogy az elő van írva!
És hogy mindjárt igazolja a félelmeimet. Úgy kezdődött hogy a fürdőszoba régi burkolatának bontása közben egy jól irányzott ütés után egy
akkora "LIK" tátongott előttem hogy kis híján belefértem! :-D Mint kiderült, a vízbekötések nem voltak az összefolyóba bekötve.
Így aztán a víz szépen alámosta a fürdőszobát! :-( És hogy nehogy már a többi simán menjen. Új vízbekötést kellett csinálni és természetesen új szennyvíz levezetést is ki kellett alakítani. 
Kiderült hogy az egész házban egyetlen konnektor van a bejárat mellett amelyikben földelés is van.
Úgy hogy holnap ez a következő feladat. :-) Mindezt a nyári üdítő melegben. :-)
Hogy mi közöm mindehhez? Hát csak annyi hogy ezt a baromságot a lányom anyja (Ex nejem) követte el. És most rám vár a "világ megváltása".:-D Na jó nem a világ! Még szerencse! :-D
Fasza! Úgy örülök neki mint majom a farkának. Na persze nem csak a volt nejemről van szó hanem a lányomról is! Így aztán csak jártatom a szám a világba,
mert kinek segíjjen az ember ha nem a gyerekének.
Így aztán mit tehet az ember! Felcsap építés vezetőnek, tervezőnek, minimum négyféle szakembernek oszt rajta vágjunk bele, újítsuk fel a házat!
Mit nekem ez a munka hiszen világ életemben ezt csináltam :-D De hát ? rám bízták! Piff! :-D
Az hogy kőművesnek, burkolónak, Fél vízvezeték szerelőnek majd apró ráadásként még villanyszerelőnek is lennem kell.
Jááj az anyagbeszerzésről már nem is beszélek mert ez már csak hab a tortán. :-) Ésl van még  "némi" parketta javítás (bagatel 60nm) és csiszolás is, majd festés mázolás! Mit nekem, igazán semmiség! :-D
Na jó, van mindehhez egy kőmíves akinek hol én segítek hol meg ő nekem! És az unokám aki ugyan rendkívül szorgalmas, de ezekhez a munkákhoz vajmi kevés köze van, lévén hogy mezőgazdasági szakember lesz egyszer belőle. :-)

És most hogy haza jöttem a melegtől tikkadtan. Nekifogtam rakott karfiolt csinálni - Nóóórmális? 
Közben rám tört a hiányérzet! No elmondanám nem a munkát hiányolom most per pillanat, miközben vizes hajjal ülök a székemen és  képeket nézegetek.....
Próbálok kikapcsolni, de nem igazán megy! :-)
Előbányásztam a régen általam készült plaketteket, hogy ne feledjem, nem olyan rég még ezt csináltam.















9 megjegyzés:

Katalin írta...

meg kell mondjam ez a bejegyzés nekem szimpatikusabb, mert életszerűbb, mert valósdi, mert
csak
:)))

sok sikert
(ja nem ez olyan kárörvendő)
kitartást
ja, ez se, mert ez meg olyan katonás
erő legyen veled

vagy mittomén

:))

szép napot

de tényleg

pipulka írta...

Én is az ilyen bejegyzéseid szeretem. :-) Kitartás Papi!

N.R. írta...


:-D Nahát ez aranyos! És köszönöm! :-) Jól esnek a szavak! Azt hiszem hogy szükségem is van, lesz mindarra amit mondtál! Hátha még elmondom hogy közben egy rokonom kórházba került és még ott is segítenem kell.
Az a helyzet hogy belőlem ritkán szakad ki ilyen a magánéletemben történtekről. Pedig akadna bőven! Nehezen szánom rá magam hogy mások elé tárjam. Mert mint a példa mutatja nagyon ritka aki reagál rá és főleg így ahogy te.
Mert panaszkodásnak veszik ( és vissza is éltek vele)vagy nem érdekli őket. Nem olyan nagy dolgok ezek, főleg nem másoknak. Pláne amikor az ember már úgy érzi hogy a magam korú embereket szívesen leírják.
Persze hogy jól esik a magamfajtának ha valaki biztat, hátha még némi együttérzés is párosul vele.ű

Szóval köszönöm! :-) és talán adtál egy kis bátorságot hogy írjak ehhez hasonlókat. :-)

Katici írta...

Igazi ezermester vagy!!!
Ha befejezted ott, akkor jöhetnél hozzám is...csak azért, nehogy kiess a munkából, s netán unatkozzál :)
Jó a lányodnak, no meg az exednek, hogy számíthatnak rád. Sokat jelent egy ilyen segítség.

M. írta...

Az a rakott karfiol csinálás nagyon szimpatikus cselekedetnek tűnik!
Szépek az érmek, nagyon!
Ne gondold, hogy az ilyen történetet panaszkodásnak veszik. Inkább vígasztalódik általa az ember, hogy lám csak, máshol sem mennek teljesen simán a dolgok.
De végül minden megoldható, és jóvá varázsolható, és ez benne a lényeg!
Vagy nem???

N.R. írta...


Katici! Csak egy szavadba kerül és megyek csinálom. :-) éppen rám férne egy kis kikapcsolódás.

N.R. írta...

Mari's, szeretek főzni. Bár egyre kevesebbet csinálom.
A dolgok soha nem mennek úgy ahogy szeretné az ember. De azt hiszem csak hozzáállás kérdése. Részemről ezzel nem volt gond soha.
Most is elzavartam az egyik szakembert! Két napig nem voltam itthon és már szart csinált. Na mindjárt megismert másik oldalamról is. Amúgy sem vagyok épp jó hangulatban.

M. írta...

Ilyen szakemberrel már én is összefutottam. Volt, hogy a csapon a 2 tekerőt kellett odaragasztani, mert állandóan leesett,aztán a zuhanyzó gégecsövét körbetekercselni, mert nem tetszett, hogy külön vízesést is betervezett a szerelő a zuhanyrózsa mellé...
Szóval előfordulnak ilyen dolgok, sajnos!
Mondom bizony, egy jó ezermester aranyat ér!

N.R. írta...


Bakker, akkor én nagyon sokat érhetek! :-DDD
Pláne hogy utálom ha valaki "gányol"!
Ezért aztán inkább magam csinálok szinte már mindent!
Még a villany szerelést is. Pedig azt nagyon nem szerettem.