2015. július 17., péntek

Kell ez is. (Nekem)


(Ha másnak nem is.)



Ezekhez az írásokhoz annyi  gondolatot (tudnék) lehetne hozzá fűzni. De azt hiszem nem itt és most kell megtennem. A kutyát sem érdekli.
Így is kapok sokszor a képemre hogy b-+ Rezső már megint ezek a verseid!

Igen, ezek!

 

"Valójában semmit sem birtokolsz, csak őrzöl egy darabig. S ha képtelen vagy továbbadni azokat, akkor azok birtokolnak téged.
Bármi legyen is a kincsed, úgy tartsd a markodban, mintha vizet tartanál.
Mert ha megszorítod eltűnik, ha kisajátítod tönkreteszed.
Tartsd szabadon és örökre a tied marad"  

(na igen!)




Álmodj velem


Olyan szép ez az álom
Ne ébredj fel!
Hagyj kicsit álmodni! Most
Ne ébressz fel!
Könnyű angyalszárnyakon
Repülök én,
Körülölelsz, s megszűnik
Idő és tér.

Érzem veled egy vagyok,
Mint te velem
Fényedben feloldódom
Könnyű leszek,
Eltűnik minden fájdalom,
Minden remény,
Minden vágy kielégül, míg
Miénk a fény.

Pilleszárnyú kis álom,
Ne hagyj ma el!
Jó lenne beléd halnom -
Ne engedj el!
Életem halál, az álmom
A tiszta lét
Egysége, melyben izzik, mint
Alkonyi ég

Nyárvégi napnyugtakor -
Isten fénye
És nem hasonlítható
Szeretése.
Fogd kezem, s hagyd érezni,
Ne kelljen még
Az egyedül-létbe halnom
Egy kéz elég!

B. Huszta Irén


Na ha nem is kézen fogva de húzok dolgozni.
Azért szép napot mindenkinek. :-)


2 megjegyzés:

M. írta...

Ha elfogadsz egy jótanácsot! Ne törődj azzal, hogy ki kíváncsi rá, Neked tetszik, és az a legfontosabb!

N.R. írta...


Az a helyzet azért teszem oda mert Nekem tetszik! De volt már aki kifogásolta. :-) És eszébe sem jutott hogy ebben is ott vagyok - vagyunk. Na mindegy, így jártam.
De az meg különösen jó hogy valaki ide meri írni amit gondol.