2015. június 15., hétfő

Haverok, fanta, buli :-D



Már ha jól írtam e rövid kis szlogent!
Hát bizony ez is régen volt!
Ahogy elnézem a gyerekeim - igencsak  több mint harminc évvel ezelőtti esemény!
De pokolian jó volt! :-D




Álarcosbál! Jelmezes buli! Nem akármilyen. 
Szóval ez nem simán csak olyan beöltözős buli volt, hanem olyan ahol a jelmezhez illő 
rövid kis történet lejátszása is szükségeltetett sőt kötelező volt. Itt  a képen a doki szerepében valami méretes csirke boncolást adtam elő. Bocsi de a történetre már nem emlékszem. Hiába - vénülök! A műtős asszisztensnek már törlő kendőre volt szüksége annyira szakadt a nevetéstől.

Sok érdekes képpel és emlékkel lettem gazdagabb a héten egy költöztetés kapcsán. 
Érdekes volt oda nyúlni valahová ahol 25 év után ugyan azt találod amit valamikor ott hagytál.
A 22 év minden nyoma jelen volt. Hogy ez jó vagy sem..még nem igazán fogtam fel. Elmúlt!
Viszont most két napja csak lapozgatom a régi képeket. Csomó minden vissza került hozzám.
igaz valamikor sok mindenről lemondtam. Most viszont furcsa volt azt hallani "Vidd, hiszen a tied!"
Hm. Úgy hogy egy darabig tetszik vagy sem... emlékezem! Ami persze nem jelenti azt hogy a jelen  vagy az elmúlt évek feledésbe merültek - sőt!




5 megjegyzés:

Katici írta...

Jól néztél ki ebben a műtős cuccban, én a helyedben mindig ilyenben jártam volna :D

N.R. írta...


Az lehet. Bár soha nem voltak elképzeléseim holmi orvosi pálya iránt. Sokkal inkább a képzőművészet. Bár sokszor gondoltam arra, mi van ha nem sikerül a felvételim ötvös szakra. Vagy ha nincs a sport az életemben....



Katici írta...

Még jó, hogy ezek voltak...és szerintem jó döntés volt :)

pipulka írta...

Elképzelem, milyen lenne, ha kezembe kerülne valahonnan egy csomó régi kép.
Bizonyára hosszú napokig csak bújnám őket én is.

N.R. írta...


Az embernek annyi minden eszébe sem jut már. Aztán jön egy fotó 40-50 évvel korábbról és egy pillanat alatt jönnek elő az események. Hihetetlen milyen apróságokra is emlékezik az ember egy egy kép láttán.
:-)