2015. január 27., kedd

Ég és Föld között.





Ég és Föld között


Vezess a Fénybe,
A sötétből Uram!
Adj nekem erőt,
Hogy megértsem utam.
Hányszor szóltam Hozzád,
Mint Jézus a kereszten,
Istenem, Istenem,
Miért hagytál el engem!
Uram teremtettél.
Születtem, itt vagyok.
Ha elmegyek egyszer,
Mi lesz, mit itt hagyok?
Halk léptekkel óvnak,
Rendelt őrangyalok.
Evilágra jöttem.
Céltalan meghalok?
Ismered az utam,
A kezdetet,
A véget.
Kézen fogsz,
És vezetsz.
Biztos ígéret.
Sár vagyok, és agyag.
Formálódó anyag.
Földi kínom máza,
Lesz gyönyörű váza.
Fájdalmamban nyílik,
Isten Virága.
Uram Tőled kaptam,
Ezt a furcsa táncot.
Élet-keringőt,
Az arcomra ráncot.
Lelkem mégis Hozzád,
Fel a Mennybe köt,
De idelent élek,
Ég és Föld között.
Mi lesz velem Uram,
Ha egyszer majd nem jövök?




Nincsenek megjegyzések: