2016. június 14., kedd

Hogy ne legyen


 Már annyira unalmas hogy mindig csak a kisvasút. Szinte jól is esett hogy kicsit másra is keríthettem időt.
Mert milyen is a kiránduló! Rohadtul kíváncsi! Mit érdekli őt egy tiltó tábla. Szóval meg kell oldanom hogy ne császkálhassanak be mindenhová ahol amúgy semmi keresni valójuk, főleg nem csak úgy. Mert egyébként szeretem ha érdekli őket a kisvasút, de nem felügyelet nélkül. Na de megoldom. :-)



Szeretem amikor reggel a hatalmas csendre és nyugalomra érkezem







 Azt hittem ez a harmadik mozdony amit ha befejezek egy darabig nem kell ilyennel foglalkoznom.
Aztán az élet mindig alakít.


 Most ő következik!


 Egy kis szépítés  és belső felújítás. Hogy a vezető is jól érezze magát benne. :-)




 És aztán a hazafelé tartó utamon mit látok.
Nem tudom, nem ismerem.
De csoda szép!
Már el is felejtettem hogy fáradt voltam és úgy hiányzott egy kávé! :-)









Nincsenek megjegyzések: