2016. július 27., szerda

Hát hosszú sor lenne azt hiszem.




           



6 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Bingó ! Pontosan ilyen a világ, csak még nem értek a Taigetosz szélére... Néha sajnálom.....

N.R. írta...


A világot, vagy azokat akik még nem értek a szélére?
Én soknak szívesen segítenék. Fúj, de gonosz vagyok. Azt lehet hogy van aki engem is a szélére lökne ha tehetné! :-(

aranyos fodorka írta...

Igen, van, akin én is segítenék. De valószínű nem mindenkin...
Engem meg már biztos régesrég lelöktek volna, túl sok a 72 évem...meg nagy a szám, sokat beszélek - feleslegesen...De nem érzek erőt ahhoz, hogy a hátralévő időre megjavuljak.

N.R. írta...


Miért is kéne már megjavulnod? :-)

aranyos fodorka írta...

Igazad van. Nem is próbálkozom :-)

N.R. írta...


Helyes! :-)