2015. augusztus 4., kedd

Ha bántanak, ne vedd magadra






Aranyosi Ervin: Szép az élet



A Nap az arcod simogatja.
Varázsló fénye visszaadja,
elvesztett hited és reményed,
– újra érzed, hogy szép az élet.

Ha bántanak, ne vedd magadra,
komor szemed emeld a napra.
Arcodon mosoly fénye éled,
– újra érzed, hogy szép az élet.

Ezernyi gond, mi nyomta vállad,
amire gyógymód a bocsánat.
Elengedéssel érhet véget,
– s rájössz arra, hogy szép az élet.

Hagyd lelked végre, újra élni,
nem kell a múlttal szembe nézni.
Ha múltad árnyát már nem féled.
– újra érzed, hogy szép az élet.

Ha nem bánt múlt, nem gyötör bánat,
és feloldoz a bűnbocsánat,
elengedés tesz szabaddá téged,
– tudni fogod, hogy szép az élet.




7 megjegyzés:

M. írta...

Aranyosi Ervin kedves verseit én is szeretem.

N.R. írta...

Én is! Bár ez esetben nem azért tettem ide mert szeretem. :-)

Katalin írta...

Aranyos Ervinnek csak a neve aranyos, egyébként ő a férfi Oravecz Nóra...
(bár Nórika javára írható, hogy ő legalább nem fabrikál verseket,A.E. versei iszonyat bugyutácskák: kínrímbe szedett klisék, elkeserít, hogy kisúttörőkön kívül bárkinek is tetszhet
bocsánat, ha megsértem a "kedvelőket", de színvonal alatti és ártó

N.R. írta...


Én már túl vagyok azon hogy ártani tudjon főleg egy vers. Ez egy hülyeség hogy az ember csak úgy ide írja hogy szeretem. De ha már írtam, hát írtam - ez van. Bár ott említem hogy egészen más miatt raktam ide ezt a verset akár klisé akár fabrikált! A gondolat maga az ami....na de semmi szükség magyarázkodásra! Nem foglalkozom azzal ki hogy szerkeszti a verseit! Mindenki úgy és olyat ír amit tud! Én semmilyet nem tudok! :-(
Az általam igazán "szeretett" és nagyra tartott költőket egy napon sem emlegetem "senkivel!" És nem is akarok bántani senkit! Szíve joga mindenkinek hogy mit kedvel. :-)

Katalin írta...

igazad van, bocs a kirohanásomért, de sikítófrászt kapok ettől az ízlésromboló verselgetőcskéző kontártól .
persze mindenki szíve joga, ha az ízléstelenségért rajong, tegye
nem is tenném szóvá máshol,

N.R. írta...


:-)) Ugyan már! Semmi gond! Nem zavar a vélemény leírása.

Sőt!

M. írta...

Hiába, nem tud az ember a múlttal nem szembenézni. Nekem nem sikerül :(