2016. február 6., szombat

Az idő már csak ilyen.





Felénk egy hete már ilyen a hóvirág. 
Munkám során  erdőt járva vettem észre  hogy a bodzafán  és  akácfán már egy, másfél centis levelek láthatóak. Mi lesz ebből?










Emlék

Egy arc fölbukkan néha a homályból,
Hová eldugta őt a feledés,
Egy régi társnak arca, aki bátor
Tekintetével a lelkedbe néz.

Elhunyt napok és elfakult vidékek
Feléd ragyognak ismét hirtelen,
Fölzendül elnémult szavak zenéje
És lelkeden, lehangolt hangszeren

Ábrándjaid eljátssza újra multad,
Csak bánatod tesz rájuk hangfogót...
A feledés homályából kibukkan
Egy régi arc és feléd mosolyog.

/ Juhász Gyula /





10 megjegyzés:

pipulka írta...

Nálam még egy fia levélféle sincs az udvarban a bodzafán.
A hóvirág ilyenkor már máskor is szokott nyílni. még előbb is.

N.R. írta...


Hát én ezt látom lenn az Ipoly völgyében a Ganádi parton.
Hóvirágot meg minden évben más más időpontban látok nyílni. Én is láttam itt ez évben hóvirágot nyiladozni.

aranyos fodorka írta...

Kavics blogjában írtam (azt hiszem), hogy lehet örülni a korai tavasznak - de nem vagyok benne biztos, hogy ez így jó. Én a klímaváltozást látom benne - persze ha a "tudósok" tévednek, akkor én is meg vagyok vezetve. De én 70 évig eléggé jónak tartottam azt a "rendszert", ami volt: a négy évszakosat. Hát ez mostanság kezd felborulni. Persze nem tudom, "A TERMÉSZET" mit szól hozzá. Hisz ha belegondolunk százezer, vagy millió évek óta oly sok mindent kibírt....
Egy vezérelv van: tudni kell alkalmazkodni. Ez a megmaradás egyetlen lehetősége.

N.R. írta...


Gondolom a természet is próbál alkalmazkodni ahogy mi is. De én nehezen viselem ezt a megváltozott "rendszert"!
Szerencse hogy a munkám annyira lefoglal és lefáraszt hogy nincs sem időm se nagy kedvem ezen filózni! Csak amikor kinn vagyok a természetben akkor aggódom.
Nem láttam az írásod, pedig olvasom Kavics blogját, igaz a hozzá szólásokat nem.

Katalin írta...

akkor rövid leszek:
szép fotó!

N.R. írta...


Miért is kell rövid lenni?? :-)

Katalin írta...

bocs, úgy olvastam a hosszúhozzászólásokat nem olvastad

N.R. írta...


:-D Ez aranyos! ^

Katalin írta...

mert én egy aranyos vagyok :)

meg írástudatlan, legalábbis szóvak:)

(meg szép meg kedves...meg szerény)
:)

N.R. írta...


Valami újat is mondhatnál már, kivéve azt azt az "írástudatlan-t"! :-)
És amúgy ne kímélj. Bírom én vénen is! :-)